Takk for at du kom!

Eg har nettopp lese ei fantastisk bok. Forfattaren Tomas Sjödin, som er pastor i ein svensk pinsemenighet, har skrive ei sterk og usminka bok, «Reservekraft,» som fortel sant og ærleg om livet, på godt og vondt. Det er ikkje få gonger at eg har måtte legge boka frå meg nokre minutt fordi augene mine har blitt fulle av tårer, eller eg har måtte kjenne på litt av smertene og gledene Sjödin beskriv i boka. Tomas Sjödin er nemleg pappa til to alvorleg hjernesjuke barn.

I kapittel 7 står det noko eg har lest opp att og opp att for meg sjølv. Eg siterer:
«..Jeg har aldri hørt noen si:»takk for de oppmuntrende ordene», når jeg har forlatt et sorghus. Derimot har mange sagt «takk for at du kom». Kan det være grunnen til at Gud ofte oppfattes som taus? Hans trøst ligger nærmere «takk for at du kom» enn «takk for de oppmuntrende ordene.» (Reservekraft, Tomas Sjödin, 2002, Luther Forlag 2003)

«Herren din Gud er i din midte, en kjempe som frelser; han fryder sig over dig med glede, han tier i sin kjærlighet, han jubler over dig med fryderop…» Sef 3,17 Bibelen 1930

Legg igjen en kommentar

