Nåde for alle

«I Guds rike lønnes det ikke etter prestasjoner. Der er alt nåde for alle. «Laila Riksaasen Dahl.

At det ikkje er prestasjonar det kjem an på er jo noko vi veit, tenkjer vi ofte. Iallefall eg tenkjer slik. Men så køyrer eg i grøfta både titt og ofte. Prestasjonskristendomen har sine mange skjulte uttrykk. Eg må lovsynge, slik at Gud kjem med sitt nærvær, eg må be slik at Gud kan gjere noko, eg må ditt og eg må datt. Saka er at eg ikkje må gjere noko for at Gud skal kome. Han har allereie komt. Ingen vert belønna etter det dei får til i Guds rike. Alt er og blir NÅDE for alle. Det synes eg er verd å tenke litt på i dag.

Ha ein nydeleg dag!
Legg igjen en kommentar

