Har unge mødre tilbud på et godt nok støtteapparat?

Har unge mødre tilbud på et godt nok støtteapparat?

Dette spørsmålet spør Line Konstali i komande torsdags forumdebatt
http://www.kreativmamma.no.

Følgende politikarar deltar: Christina Ramsøy frå Senterpartiet, Inger Lise Hansen frå Krf,Linda Cathrine Hofstad
Helland fra Høyre, Audun Hjertager fra Miljøpartiet og Sylvi Listhaug frå FrP.
Fleire unge mødre vil derfor delta i debatten. Helsepersonell er og invitert.
I debatten kjem og Christina Ek frå Menneskeverd og Bente Nymoen som
er sykepleiar og veiledar for vanskeligstilte gravide.
Månadens tema retter søkelyset på unge mødres situasjon i Norge. Korleis er det med ettervirkningar etter abort,
får dei unge mødrene som ynskjer å bære fram barnet sitt den støtta dei treng, eller vert dei stigmatiserte, og pressa til å ta valg dei vil angre på i ettertid?
Seinvirkningane etter abort er udiskutable, likevel er det få som vil prate om det. Unge gravide blir ofte råda til å ta abort.

Eigne efaringar.
Eg møtte litt av same holdninga då eg vart gravid som 20 åring. Ingen sa noko direkte om abort,
men eg møtte heva augebryn, og småkommentarar.
Dette endatil eg var gift og i eit etablert forhold. Då nummer to kom fekk eg direkte spørmål om eg
ikkje hadde tenkt på p-piller. Akkurat som barna mine ikkje var ønska! Om eg som møtte dette som gift,
kva må da ikkje aleinemødre kjenne på av holdningar?

Då mi mor fekk meg som 20-åring, var det heilt normalt. Då eg sjølv vart mor som 20-åring var alt annleis.
Plustelig var eg unormal fordi eg ønske å bli mor i ung alder. Eg synes framleis det er rart å tenke på at eg skulle vere
unormalt ung då eg vart mamma. Eg kjende meg ikkje slik. For min del var eg heilt klar for mammarolla.



Linkar

Illustrasjon: shutterstock.



Legg igjen en kommentar

