Gaither´s legger ikkje fra seg forstanden

Bill Gaither seier at han ikkje vil legge fra seg hjernen når har lovsynger. Han meiner det går an å finne glede hos Jesus gjennom alle livets ulike periodar, i følge DagenMagazinet. Han meiner og at gospelmusikken sine beste kvalitetar handler om nettopp dette;at den forholder seg til livets svingningar og dybder på ein anna måte enn f.eks moderne lovsang. Eg trur han har rett, desverre. Det er kanskje difor eg så ofte leiter fram heilt andre sangar når eg har ein tung dag- tekstar med innhold, som eg kan kjenne meg igjen i. Men bevares, det blir heldigvis skrive nye sangar som speiler ærlighet også- heldigvis! Og vi som er lovsangsledarar bør ta utfordringa: skrive nye sangar som speiler livet i all ærlighet og sannhet, samtidig som ein løfter opp kven Gud er.

Lovsangsbølga har for lengst lagt seg. Når eg er rundt og synger merker eg at entusiasmen for moderne lovsang og enkle tekstar har lagt seg. Folk vil slappe av, vere til stede i Guds nærvær, nyte på ein anna måte enn før. For 10 år sidan stod folk, og dei fleste løfta hender. I dag er det langt mellom dei som står, og enda lengre mellom dei oppløfta hendene. Eg er ikkje så sikker på om dette er utelukkande negativt. Kanskje er vi komne ned på eit ærligare plan? Eller?

Legg igjen en kommentar

