Eit lite hei

shutterstock

«Hei!» sa eg til ein gammal kjenning eg møtte på butikken. Framfor han stod ein gamal og slitt mann. Han kikka overraska opp og strålte: «Hei!» sa han. Eg smilte tilbake og hadde ikkje hjerte til å la han få vite at det var mannen bak eg helste på. Det såg ut til at dagen til den gamlekaren var berga. Eg kjende han ikkje, men smilet gløymer eg ikkje. Eit lite hei og eit smil til ein ukjent mann som tyldeligvis gjorde ein forskjell for han den dagen. Det skal så lite til. Eit hei, eit smil, eit klapp på skuldra. Nokon som bryr seg, nokon som ser. Problemet mitt er at eg skulle gjort det så mykje oftare, og litt meir bevisst enn eg gjorde denne kvelden på butikken.

Legg igjen en kommentar

