Farlig forkynnelse på Visjon Norge

«Har du eit handikappa barn er det fordi du har synda,» forkynner den omstridte predikanten Thurman Schrivner i beste sendetid på Visjon Norge. Den groteske uttalelsen føyer seg inn i rekka av hjerterå anbefalingar om å slå barn, og utalelsar om at ulydige koner blir sjuke, kvinner får brystkreft fordi dei er misunnelige på andre kvinners bryst,  at prins Charles er Antikrist, og at sjuke ikkje bør gå til lege. Makan til surr kan ein leite lenge etter, og eg kjenner faktisk at eg blir litt sint. At ein slik kar får sleppe til på Norsk kristen TV igjen og igjen, seier noko om integriteten til denne kanalen. Dette sit mange naive kristne rundt om i Norges land og sluker rått. Særlig dei som er i desperat behov for klare svar. Det er det som er så fryktelig! Korleis kan i det heile tatt kristne sluke dette? Det er jo så langt frå bibelens ord som ein kjem! Bodskapen til Schrivner liknar bodskapen i «the Secret»- tenk rett, så vil gode ting skje deg, eller om det skjer det noko vondt er det fordi du har tiltrekt deg negativ energi gjennom feile tankar. Schrivner er ikkje det spor bedre, verre ville eg sagt, for han gir seg ut for å forkynne Guds ord, noko han er langt frå å gjer. Det er ikkje ofte eg advarer mot vranglære, men dette er noko av det verste eg har høyrt. Og det er faktisk ikkje heilt ufarleg. For kva skjer når kristne trur dette? Eg trur vi kjem til å få mange som vil slite veldig med dette, som dei som har slitt etter Hagins og Copelands lykkekristendom. Gjer det rette, bekjenn rett, så skal Gud velsigne deg. Så skjedde det ikkje, og kor er då Gud? Kor mange har forlatt Gud, og sit att med psykiske problem etter slikt?

Schrivner er ein vranglærar. Og det lar seg ikkje unnskylde med at folk kjem i syndenød heller. For kva skjer når folk som slit med sjukdom eller andre vonde ting får høyre slikt? Enten går dei i protest, eller så knekk dei saman i «syndenød».  Manipulasjon kallast det. Litt for mange predikantar har gjennom tidene benytta seg av nettopp det. Det er ikkje så vanskelig å få folk til å knekke saman i syndenød viss du forteller dei kor syndige dei er, frå ein talarstol. Predikantar har framleis ei viss makt over folk, på godt og vondt.

Vi har ikkje Visjon Norge av nettopp denne grunn, at dei slepp til slikt barbari. Og ikkje kjem vi til å bestille kanalen heller. Slikt søppel som tilsynelatande blir servert i Guds navn vil vi ikkje ha i stova vår. Om ikkje Hanevold og Co har integritet nok til å stoppe slik galskap, ser eg ingen grunn til å ha dei i mi stove. Men det er tabubelagt i kristne miljø, det å kristisere Visjon Norge. For tenk kor mange som blir frelst. Ein eg kjenner kommenterte: tenk kor mange som tar avstand frå evangeliet då Solveig! Det er ein sannhet i det. Iallefall får det meining etter slik forkynnelse. For det Schrivner forkynner er intet mindre enn hjerterå søppel!

Advertisements

3 Comments

  1. Herlighet! Jeg ser ikke på det engelske versjonen av dette. Altså, jeg ser ikke på det som blir sendt på engelsk tale. En av grunnen er at jeg ikke kan noe engelsk, og en av grunnene er at jeg ikke liker at det blir snakket i engelsk, for så å få det oversatt til norsk. Sliter litt der..

    Men over til det du skriver om: FY SKAM VISJON NORGE!!! Jeg ble sint nå, siden jeg ser hva du har sett på Visjon Norge! Det er jo ikke sant i det hele tatt. Føler meg kvalm, faktisk. Ekkelt og lese, noe som jeg ikke liker. Fikk vondt inni meg, nettipp fordi det ikke stemmer overens med det jeg har opplevd og lært av Gud.

    Mamma og pappa fikk MEG – skikkelig syk som nyfødt. Og når jeg leser dette her, blir jeg sint! For siden dem fikk meg syk,så har de syndet! Spiller INGEN rolle. Gud skapte meg ja, men jeg er perfekt i hans øyne, uansett om jeg sliter med helsen eller ikke! (Ja, jeg sliter enda med helsen…)

    Når det gjelder Visjon Norge, så har jeg sett veldig lite i det siste.. Så i julen, men der hadde de det mye bra. Men er tydeligvis noe som ikke er bra! Liker når de sender sånn lovsang-sendinger. Men ser sjelden på det som er på kvelden. En av grunnene er vel at jeg syns de «tigger» litt for mye. Jeg er for at de selger sånn kristne produkter, men kremer og slikt?

    Jeg oppdaget din blogg via en annen blogg jeg leser – og denne bloggen ser knallgod ut! 😀 (ikke som matgreier altså, hehe =p) Har lagt din blogg i favoritt på min nettsted – og gleder meg til å lese din blogg videre! 🙂

    Gud velsigner deg – STÅPÅ!!!! 😀

    Lik

    1. Tusen takk for kommentar Ann Kristin. Sterkt å lese reaksjonen på slikt av ei som har kjent det på kroppen. Grunnen til at eg har reagert så kraftig er forsåvidt det samme. Sjølv om eg er priveligert som er frisk i dag. Men vi har opplevd sjukdom på ulikt vis i vår familie. At det skulle vere fordi vi har synda gjer meg og sint. Kjekt du liker bloggen min! Gler meg til å sjå din. Blessings!!!

      Lik

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s