Leve syndfritt?

Greier du å leve uten synd? Eg må ærlig innrømme at eg ikkje gjer det. Daglig tenker eg tankar eg ikkje burde tenkt, seier ting eg ikkje burde sagt, gjer ting eg ikkje burde gjort. Sjølv om eg så gjerne vil, feiler eg til stadighet. I dagens vl.no hevder Thurman Scrivner at ekte kristne ikkje synder. Jaha, tenker eg. Det er interessant at noko meiner det. Eg ville heller sagt det slik: Ekte kristne vil ikkje synde. Men om vi stikker fingeren i jorda, så veit vi jo at vi ikkje greier det. Eg greier det iallefall ikkje.

I dagens vl.no oppklarer også Scrivner sitt syn på helbredelse. Det er interessant at han forsvarer heile sin teologi på 3 skriftsted frå NT, og 4 frå GT. Det er ikkje særleg overbevisande. Han seier det slik: «– Hvis du er lydig mot Guds ord, tar han bort synd og sykdom og velsigner deg og dine barn. Gjør du ikke det, vil han forbanne deg og dine barn, sier Scrivner til Vårt Land.»

Ein Gud som forbanner er langt frå NT Gud, som lot forbannelsen ramme Jesus. Kva for ein Far vil forbanne sine barn? Det Scrivner seier er jo at om ikkje vi greier å leve syndfritt, vil Gud sende forbannelse over oss. Då undrar eg: Kor kjem nåden og forsoningsverket inn?

 

2 Comments

  1. 1. Joh. 1, 8-10:
    Sier vi at vi ikke har synd, da bedrar vi oss selv, og sannheten er ikke i oss. Men dersom vi bekjenner våre synder, er han trofast og rettferdig, så han tilgir oss syndene og renser oss for all urett. Sier vi at vi ikke har syndet, gjør vi ham til en løgner, og hans ord er ikke i oss.

    Lik

  2. Oppfordrer alle til å høre på Scrivners taler på http://www.tlsm.org. Han er en stor Guds tjener! Skal lete veldig lenge etter en som kan måle seg med han i kunnskap om Guds ord. Han er virkelig lik Jesus:-) Han har hele GT og NT å begrunne sine argumenter.

    Lik

Legg igjen en kommentar

