Om vekkelsen som ikkje kom…

Da har eg bestilt den nye boka til David Åleskjær, «Regnet som aldri kom». Heilt siden har kom med sine første bøker då eg var ung har eg følgt litt med på kva den fyren har gjort på. Han er ein fyr som stiller spørsmålstegn, graver djupare, filosoferer og tenker…DET liker eg. Denne veka er han gjesteskribent på verdidebatten, og har lagt ut utdrag frå boka si. Veldig gode innlegg har det vore, og eg gler meg til å lese meir, og ikkje minst boka….Blir godt lesestoff i jula. For kven har vel ikkje venta som meg, forgjeves..på vekkelsen som aldri kom, den som det var så store profetiar om…David snakker om vekst. Eg vil vite kva han tenker om det.

Bestill boka her

Legg igjen en kommentar

