Om å kaste inn håndkledet

shutterstock

Denne vinteren har eg lært alt om kor viktig det er å ikkje presse seg sjølv med infeksjon i kroppen. Stort sett har eg hangla frå midten av januar til dags dato 24. februar. 3 veker låg eg strak ut, og har vel knapt vore dårlegare i vaksen alder. Alt eg skulle gjere måtte utsettast. Og som student, og sjølvstendig nringsdrivande heiter det ikkje sjukemelding, det heiter å UTSETTE. Alt eg ikkje får gjort no, må gjerast seinare. Det har blitt eit berg av gjeremål. Så meir og meir har eg, tru det eller ei begynt å lengte etter ein A4 jobb, som er forutsigbar. Der ein har rettigheter. Veit vi kor priveligerte vi er i dette landet, som har sjukeløn og andre ordningar som ein kan dra nytte av når livet stoppar opp litt? Ein dag, om ikkje mange år, skal eg og ha ein A4 jobb. Det gler eg meg til.

Legg igjen en kommentar

