Forbrukerkulturen går amok

Vi har blitt rike her til lands. Ikkje berre nøyer vi oss med ein utenlandstur i året, nei; vi reiser ofte, og vi reiser mykje. Og ikkje nøyer vi oss med ein datamaskin i huset, slik vi gjorde før. Nei; alle i familien har kvar si. Og så fyller vi opp med allslags duppedittar, ipad, iphone, spelekonsollar i alle fasongar, flatskjermar både på kjøkken og soverom, i tillegg til stova da, og så DSar til alle ungane. Og det må vere siste skrik og siste modell. Og mitt lille inntrykk er at det ikkje er unagne som krever dette. Dette lager vi fint til sjølv, vi vaksne. Forbrukerkulturen er i ferd med å gå amokk. Eg kjenner det på meg,  får av og til litt småpanikken, og kjenner meg småkvalm. Eg får lyst å halde meg for øyrene, og augene og rope: STANS!Vi overforbruker på ting vi aldeles ikkje treng, mens store deler av verdens befolkning knapt nok har råd til mat. Eg tenker med meg sjølv; kva gjer dette overforbruket med oss og våre barn? Er vi i ferd med å forsøple oss sjølv?Kva med å gjer opp status- treng eg dette?

Legg igjen en kommentar

