Eksamen snart

De blir ikkje mykje oppdateringar på bloggen min for tida. Eg les til eksamen som er om 6 dagar. For tida som dykker eg djupt i faga mine etikk, religionssosiologi og troslære. Det faget er forstod minst av, nemlig religionssosiologien har blitt det mest interessante dette semesteret. Det har vore utrulig spennande å sjå religion frå ein anna synsvinkel, og sjå kva det betyr for enkeltindivid og på samfunnsplan. Skulle gjerne lest meir av dette! Fann ei ekstra bok om temaet som er lesbar for ikkjestudentar som heiter «Det folk vil ha». Den handler om religionens betydning i populærkulturen. Utrulig interessant, og vel verd å lese for alle som interesserer seg for sådan.

Men akkurat no gler eg meg til ein studiefri tilværelse for eit år, og min nye jobb som eg begynner i i august. Det blir ltt godt å sleppe lese nakkemusklane vonde.

Det blir sikkert meir å lese på bloggen etter eksamen. Heldigvis, det kjem ei tid etter…

Legg igjen en kommentar

