Overgang

Eg liker ikkje overgangsfasar så godt. Det har eg aldri gjort, for eg blir så utolmodig. Det er faktisk ei skikkelig utfordring å avslutte arbeid på ein skikkelig måte. For eg gler meg så ustyrtelig til det som ligg framfor. I august blir eg lærar. Foto kan leggast på hylla, og takast ned til hobbybruk, til kreativitet og glede, og studentlivet kan parkerast for eit års tid. Eg gler meg. Nye utfordringar, nye bekjentskap, kolllegaer og alt som følger med. Livet er i ein skikkelig omveltingsfase. Det er spennande å ta nye skritt på heilt ukjende vegar. I ukjent og nytt terreng får ein auge på heilt nye ting, nye erfaringar, og nye perspektiv. Eg gler meg til ein ny kvardag på eit lite smykke av ei øy uti havet, med 150 fastbuande, og hus i klynge, lukt av salt sjø og båt. Heldige vi er.

Legg igjen en kommentar

