Endelig ny bibel

Eg har venta lenge på det; lanseringa av den nye bibeloversetjinga- bibel 2011. Og same dag som lansering, kom han i postboksen vår. Og den skuffar ikkje! Språket endrar seg, og nyoversettingar av bibelen er difor heilt nødvendig. For min del har det ført til ein ny interesse for tekstane. For eg hadde gått meg litt lei i «gamalmodig» og tunggrodd språk i dei gamle. Og eg har hatt diverse bibeloversetjingar etter det første raude 78-bibelen min vart utslitt. Men eg likte dei ikkje, hverken Norsk bibel sin eller Guds ord. Så endeleg, eit godt språk, konsist, moderne..Eg gler meg til å lese vidare.

Måtte lanseringa av bibel2011 føre til ny interesse for bibelen for mange!

Legg igjen en kommentar

