Mai og eksamen

Det har skjedd lite på bloggen min siste tida. Berre nokre bilder, no og då. Det har si enkle forklaring. Det er mai, og det er eksamenstider. Dei siste vekene har det meste av ledig tid gått med til å fordjupe seg i leiingsteoriar og HR- tankegang(Menneskelig ressursar). Det er interessant og lærerrikt. Men eg vert litt lei av all lesninga. Så er det og berre ein forsmak på neste år, som utelukkande skal dreie seg om studier. Er grugledar meg. Gler meg til å endeleg få ta nordisk, som eg har ønska meg så lenge, og gruar meg til all lesinga. Men studier er utviklande, og er det noko eg liker er det å få utvida horisonten min:-)

Legg igjen en kommentar

