Å bli funnen

Før stressa eg med å finne Gud. I periodar kunne eg kjenne meg forlatt og aleine. Eg stressa og kava for å finne han. «Gud kor er du?» Det var vondt og fortvilande å kjenne på kjensla, som eigentleg berre førte meg vekk frå han som er livsens kjelde. For ei tid tilbake høyrte eg stemma hans. «Det handler ikkje om å FINNE, men å BLI FUNNEN. Gud er, det er konstant. Han er nær den som påkaller han. Så akkurat her kan eg lett og slett bare påkalle han, og han er meg nær, ikkje langt borte. Mykje falt på plass den dagen. Kjensla om å vere forlaten kan eg ha framleis, men vissa om at Gud er nær meg har eg fått. Gud fant meg, og gav meg fred.

La meg bli funnnen

funnen av deg

Omgitt av kjærleik

og himmelsk fred

kjenne din nåde

din mektige favn

vere heilt nær deg

Far

– Solveig

Legg igjen en kommentar

