Striregn og takknemlighet

I dag striregnar det, både på innsida og utsida. I slikt ver, når haustregnet piskar mot vindauga, set eg mest pris på å tenne telys, ha ein stor varm genser på meg, drikke te, og kose meg inne. Regnet på innsida derimot er ikkje så lett alltid å beskytte seg mot. Men det finst ein måte slik at regnet ikkje gjennombløyter ein heilt. Paraplyen funker den. Ein må ikkje ta inn alle signal som svirrer der ute. Det går an å snu tankane mot det som er godt i livet. Takknemlighet er ein dyd. For uansett kva eg, lille meg, opplever av ting som kan få meg til å vri meg av sinne, frustrasjon og tårer- finst det likevel alltid mykje å gle seg over i livet, og takke for. I dag kan eg takke for familien min, verdens beste ektemann og gode venner som stikker innom.

2 Comments

  1. Og av og til blåser det så kraftig at paraplyen får seg ein vreng….livet er ikkje for amatørar: det må levast, i gode og vonde dagar. Ha ei fin helg Line! Ønsker deg alt godt:-)

    Lik

Legg igjen en kommentar

