Enkle meg

Det er mulig eg er enkel. Men eg tenker; eg er meg sjølv og eg trur på Jesus. Så enkelt er det. Eg fann ein artikkel i KS i dag. Superpastor i Willow Creek Bill Hybles talar sin bodskap til pinseleiarar:» Sannheten er at du kanskje ikke er Kristusfokusert.» Javel, tenker eg. Kanskje det? Kven er det fullt ut? Kven bestemmer kven som er det? Eg kjenner eg blir så sliten av å fordøme meg sjølv på ein slik måte. Eg har gjort det i store deler av mitt kristne liv. Aldri god nok, aldri brennande nok. Aldri nok overgitt. Ein sleit seg ut. Det hjelpte så lite. Så eg datt ned på følgande: eg er meg sjølv- og eg trur på Jesus. Heilt enkelt og heilt greitt. Så får det holde. Eg greier ikkje meir enn det.

2 Comments

  1. Takk Line Kristine.
    Ja, det holder å tro. Det er ikke noe vi må prestere, det må i så fall vere å følge Hans bud og leve etter de. En annen ting som også blir sagt er at vi som kristne skal forkynne hans ord og lære, dette poengterer også bibelen. Åv nåde blir vi frelst, ikke av gjerninger. Når vi tar imot Jesus har vi sagt ja til felleskap med Han. De som tar imot Jesus går mot frelse og seier og blir ledet av den Hellige ånd.

    Lik

Legg igjen en kommentar

